2012. január 25., szerda

Ajándék apukáknak: wellness-babysitting póló

Azt hiszem, a legtöbb pasi nagyjából hasonlóan képzeli el az ideális gyerekvigyázást. :) Nagyítsátok ki a képet, hogy lássátok, hogyan lehet masszázs-szolgáltatást és ejtőzést ajándékozni, mindössze egyetlen ruhadarab segítségével!


Karácsonyra készítettem ezeket a pólókat kis családom gyereket vagy unokát birtokló férfitagjainak, de apák napjáravagy szülinapra is aranyos meglepi lehet.

Az elkészítése igazán egyszerű: a mintát a pólóval azonos nagyságú papírra átmásoltam, majd belehúztam a pólóba úgy, hogy a hátán átlátsszon a rajz. Az átmásoláshoz két különböző vastagságú alkoholos filcet használtam.
Ha nem lett volna olyan rohanós a karácsony előtti időszak, egy kis ruhafestékkel nekiálltam volna kifesteni, de sajna most ennyire futotta.


A mintát és fázisfotókat a The Blue Basket blogon találtok.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez mekkora! Megcsinálom! Ari

Peter írta...

Én is az ilyen játékokat szeretem :-)
Barko

Erika írta...

De jóóó! Ezt én is megcsinálom! Azt hittem, csak az én férjem szokott így vigyázni a gyerekekre... :-))

mezeiorsi írta...

Ez tetszik! A gyerekek nem túl hand
gosak autózás közben? Vagy ez egy nem fullos szolgáltatás ? :D

VOKinga írta...

Peti, a csajokra Anta tuti adaptálja valahogy. :)

Tyto, én meg azt hittem, az apukák többsége... :)

Orsi, ez nagyon tetszik!!!!! :D Végülis a "brrrr, brrrrr, brrrr" majdnem "ummmm, ummmmm, ummmm".

mezeiorsi írta...

Sikerült megcsináltam! Nem használtam sablont, csak úgy :)
http://mezeiorsi.blogspot.de/2012/07/polo-apanak-iii.html